Folie do zadruku – reklama nie tylko wielkoformatowa

Folie do zadruku, czy też równie przydatne folie magnetyczne, nieodłącznie związane są z branżą reklamową. Choć nie jest to ich jedyne zastosowanie, z pewnością słysząc  o foliach samoprzylepnych,  myśli wielu osób naturalnie popłyną w kierunku oklejonych pojazdów i witryn sklepowych. Folie takie używane są też w reklamie do innych celów, o których dziś Wam opowiemy.

Folie magnetyczne i do zadruku – niezastąpione w reklamie, przydatne na co dzień

Folie samoprzylepne to sprytne, niedrogie rozwiązanie, by ozdobić praktycznie dowolną powierzchnię. Dlatego właśnie szybko stały się bardzo popularne. W reklamie korzysta się z nich często. Z ich pomocą można np. powiadomić klientów o promocji, naklejając na szybie odpowiedni napis. Łatwość wycinania dowolnych kształtów, naklejania (lub przyczepiania jeśli są to folie magnetyczne) i usuwania z powierzchni sprawiły też, że również ludzie zupełnie niezwiązani z branżą sięgają po folie do zadruku. Są one używane chociażby do oklejania mebli, a nawet przez dzieci do różnych robótek plastycznych. W kolejnym akapicie przyjrzymy się jednak głównie reklamowym i przemysłowym zastosowaniom folii, ponieważ tych również współcześnie nie brakuje.

Jakie ciekawe zastosowanie mogą mieć folie do zadruku?

Folie do zadruku służą nie tylko do oklejania samochodów, autobusów i witryn. Tworzy się z nich np. etykiety naklejane na opakowaniach z żywnością, chemią domową i kosmetykami. Taka foliowa etykieta nie odklei się z buteleczki tak szybko, jak papierowa. Wysokiej jakości druk pozwoli zaprezentować wszystkie ważne informacje o składzie i zastosowaniu produktu, a etykieta nie ulegnie szybkiemu zniszczeniu nawet w warunkach podwyższonej wilgotności i temperatury, jakie panują w naszych łazienkach. Z folii wytwarzane są też naklejki. Takie nalepki firmowe przydają się do różnorakich celów. Można rozdawać je na targach lub naklejać na gadżety, lub opakowania produkowanych towarów. Będzie to więc świetne rozwiązanie np. dla sklepu e-commerce, który używając foliowych naklejek na kartonach z wysłanym produktem, zostanie jeszcze lepiej zapamiętany przez klientów. Folia produkowana może być również w wariancie odblaskowym. Wiele firm skorzystało z tego, tworząc gadżety, które jednocześnie mogły być używane przez dzieci jako element poprawiający ich widoczność na drodze. Jak widać, folie magnetyczne czy też jakiekolwiek inne folie do zadruku są bardzo przydatne dla przedsiębiorców i mogą przysłużyć się im do wytwarzania naprawdę wielu rodzajów  reklamowych gadżetów. Być może sięgając po nie w swojej firmie, odkryjesz dla nich jeszcze inne ciekawe zastosowanie?